Depolama ve nakliye kuralları
Depolama şirketi Taksoo 'nun hüküm ve koşulları
Taksoo Group, sunduğu hizmetlerin kalitesini iyileştirmek amacıyla ve "ürün / malların güvenliği, sağlığı ve bakımı" koşullarına dayanarak, depolama sürecini ve ilgili düzenlemelerini mevcut standartlara ve tüketici haklarının korunmasına göre iki aşamaya ayırmaktadır.
Hizmet sunum sürecini daha verimli hale getirmek için Taksoo depolama sistemi en son depolama ve depolama standartlarına göre güncellenerek, Taksoo deposunda malların genişletilebilir ve yapılandırılmış bir süreçle bakımı zamanında hizmet sunmada daha verimli olmaya çalışmaktadır. değerlendirme ihtiyacı.
İlk aşamada depoculuk, sağlık koşullarına ve malların maddi ve manevi değerinin korunmasına uygun olup, depolama, dağıtım ve paketleme teknikleri kullanılarak mallar şahsen teslim / teslimat aşamasına hazırlanır
Ürünün son siparişinin müşteriler tarafından kaydedildiği andan itibaren ikinci aşaması (şahsen teslim / teslimat) Taksoo'da gerçekleşir ve son toplama ve paketleme sürecinden geçer
Bu adım, aşağıdaki gibi daha verimli hizmetler sunmak için kullanıcı merkezli şartlar ve koşullar ile gerçekleştirilir ve gerçekleştirilir
Tüm Taksoo gönderilerinin kendi ürün ambalajları vardır; Ancak ürünlerin optimum ve güvenli bir şekilde gönderilebilmesi için, ürünler gönderilmeden önce sipariş kayıt faturasına eşit entegre bir paket içerisinde ürünler ayrıştırılarak incelenir ve teslimat sistemine teslim edilir
Taksoo mal teslimat sistemi
Kullanıcı merkezli göstergelerle depolama süreci Taksoo'nun görevlerinden biridir ve bu önemli noktayı geliştirmek için gönderim süreci hedef kitleye göre seçici olarak tanımlanır
A- Taksoo anında teslimat sistemi ile şahsen teslimat (stoklar) + adresli aktif stok listesi
B- Posta öğelerini İran İslam Cumhuriyeti resmi postasıyla göndermek + öğe göndermek için takip kodu
Sipariş kayıt kılavuzu
1- Nihai siparişin kaydı, malların teslimi veya Taksoo kullanıcılarına ve müşterilerine gönderilmesi için kriterdir. Malların şahsen teslim alınmaması, malların zamanında teslim alınmaması, doğru posta adresinin girilmemesi, malların teslimi sırasında bulunamama vb. Gibi özel durumlarda, malları gönderemediğimiz sipariş kaydı, , İran İslam Cumhuriyeti resmi takvimine göre sipariş kayıt tarihinden itibaren iki aya kadar kullanıcılar için depo taşımacılığı tamamen ücretsiz olarak kabul edilmektedir. Bu, Taksoo uzmanlarına göre, müşteriler tarafından teslim alınamaması veya kayıtlı bir siparişin gönderilmemesi durumunda, iki aya kadar ürün için depolama maliyeti dikkate alınmayacağı ve paketin şahsen teslim alınmaya / gönderilmeye hazır olacağı anlamına gelir. bekleyen teslimat. Yine olacak. Posta vakalarında, paketi yeniden göndermenin maliyeti alıcının sorumluluğunda olacaktır.
2-Her yeni ayın gelişine bağlı olarak, malların teslimi iki aydan fazla sürdüyse, malların depolanması ve depolanması standartlarına uygunluğundan bahsederek; Sipariş sepeti değerinin% 25'i depolama maliyeti olarak hesaplanacaktır. Açıktır ki, son siparişin kayıt tarihinden itibaren altıncı ayın sonunda, sipariş sepeti, gönderinin nakliye maliyetleri esas alınarak amortismana tabi tutulacaktır.
3-Alınmamış sipariş sepeti için depolama maliyeti: Yeni aya giriş tam bir ay olacak ve depo bedeli aylık olarak malların değerinden düşülecektir. Günlük tahminler bu hesaplamaya dahil edilmemiştir.
4-Sipariş kaydının nihai onayından itibaren 185 takvim günü (altı ay ve bir gün) sonra, mal faturası kapalı durumda olacaktır
5-Son sipariş kayıt paketinin belirtilen tarihte teslim edilmesi veya gönderilmesi Taksoo'nun müşterileri ve kullanıcıları için taahhüdüdür. Müşterilerin takip etmemesi durumunda sorumluluk müşteri olarak faturada belirtilen gerçek veya tüzel kişiye aittir.
6-Doğru gönderim yöntemini seçerek işinizi kolaylaştıracak seçeneği seçebilirsiniz. Taksoo'da sipariş sepetinin anında teslimi, anında teslimi veya posta ile anında teslimi oluşturulmuş ve desteklenmiştir.
7-Nakliye ücreti, Taksoo kullanıcıları ve müşterileri için ücretsiz olarak çok özel bir rekabet avantajı olarak kabul edilir. Yurtiçinde tüm gönderim bedellerinin kabul edilmesi nedeniyle, malların kullanıcı tarafından teslim alınmaması ve gönderilen malların iadesi durumunda, tekrar gönderme masrafı kullanıcı ve müşteri tarafından karşılanacaktır.
8-Malın teslim yeri, kullanıcıların nihai seçimi ve onayı ile ilişkilendirilir. Gönderim bölümünde son siparişi vermeden önce, paylaşılan posta koduyla birlikte tam gönderim adresini seçebilir veya düzenleyebilirsiniz
9-Posta öğelerini gönderme yöntemini seçerseniz, web sitesi ve İslam Cumhuriyeti resmi postasının posta öğelerini göndermek için takip sistemi aracılığıyla hedefe ulaşmak için mal gönderme durumundaki ve aşamasındaki değişiklikleri görüntüleyebilir ve bildirebilirsiniz.
10-Yüz yüze teslimatlarda geçerli organizasyon numarası / kimlik belgesi, fatura numarası ve sipariş kayıt numarasına sahip olunması zorunludur
11-Yanlış sipariş kaydı yapılması veya gönderiyi posta yönteminde gönderirken bir hata girilmesi durumunda, kullanıcı telefonu bir saat süreyle kaydedip düzeltebilecektir. Abonenin işbirliği yapmaması veya takibi durumunda düzeltme süresinin sona ermesi halinde, posta teslimi durumunda yeniden gönderme masrafı tamamen abone tarafından karşılanacaktır. Çalışma saatleri dışında (9 ila 17) sipariş kaydının yapılması durumunda, işleme talebinin gönderilmesi için son tarih ertesi sabah 9: 15'e kadar geçerli olacaktır.
12- Malları iade etme
Ürün aşağıdaki nedenlerle kusurlu ise, ürün referans sınıflandırmasındaki liste dışında iade edilir:
Yüz yüze teslimat bilgileri ve posta öğelerini gönderme
Adres standartlarına göre doğru adres:
İlgili il ve ilin adı, mahalle, cadde, sokak veya caddeden ayrılan geçit (sokak), belediye plakası, kat ve birim
Gönderenin ve alıcının adı ve soyadı, posta kodu numarası, acil bildirim için gerekli iletişim numarası
Gönderme adresini girerken lütfen dikkatli olun. Tam adresin seçilmesi ve kaydedilmesi, kullanıcı tarafından ve müşterilerin yükümlülükleri kapsamında sipariş kaydının temellerinden biridir.
İran İslam Cumhuriyeti posta yoluyla nakliye sigortası
Tüm posta kalemleri kamu sigortasıdır ve gönderenin yorumu ve tayin edilen değer (gönderenin beyanı) miktarına kadar ek sigorta ödemesi ile sigortalanır ve Posta ücretinin ilk bölümünde gönderinin kaybolması veya hasar görmesi durumunda ve gönderinin değeri (kamu sigortası) 6.000.000 Rial tutarına kadar ve ikinci bölümde (beyan edilen sigorta), gönderinin değeri fatura ve piyasa gelenekleri sağlayarak hasarları ödemek
İran İslam Cumhuriyeti dışındaki posta hizmetleri alanında, hava ve kara için ayrı ayrı bu seçenek seçilip takibi yapıldıktan sonra posta ücreti duyurulacak ve müşteri ile koordineli olarak gönderi gönderilecektir.
Yurtdışına gönderimle ilgili son değişiklikleri ve bilgileri görmek için İran İslam Cumhuriyeti tarife sonrası tarifelerini buradan okuyabilirsiniz
Posta öğelerini kurallara ve düzenlemelere göre gönderme(soru ve cevap)
National Post Company'nin kayıtlı posta takip hizmetini kullanmak için, gönderen veya alıcının bir makbuz veya gönderinin barkod numarasına sahip olması gerekir. Daha sonra kabul, çıkış ve dağıtımın tüm aşamalarında parselin akıbetini takip etmek için newtracking.post.ir adresine başvurunuz ve ilgili kutuya kolinin barkod numarasını giriniz
Aşağıda, Taksoo kullanıcılarının ve müşterilerinin National Post Company'nin hizmetlerini kullanırken şirket web sitesinde cevaplanan diğer olası soruları incelenecektir
1-Gönderilerin iadesinin sebebi nedir?
Alıcının adres hatası, alıcının kayıtlı öğeyi almaya başvurmaması, alıcının konumunun taşınması, alıcının öğedeki adreste bilinmemesi, alıcının ölmesi vb. Nedenlerle dağıtılmayan posta öğeleri ., onaylandıktan sonra gönderene iade edilecektir.
2-Posta öğelerini saklamak için son tarih ne kadardır?
Hizmetin türüne göre gönderiler, belirli bir süre (örneğin postacının değerli alıcının adresine iki ziyaretinden sonra öncü sevkiyat 5 güne kadar kontuarta bekletilir) Alıcıya teslim edilmek için postanede (askıya alınmış gişede) bekletilir, burada müşteri varış bildiriminde belirtilen adrese göre postaneye başvurabilir ve kayıtlı kargosunu teslim alabilir
3-Alıcı, ikamet ettiği postacı telefon numarasını alabilir mi?
Gönderinin alıcısı, postacının cep telefonu numarasını almak için ikamet ettiği yerin postanesine başvurabilir.
4-Alıcı mevcut değilse ne olur?
Kayıtlı postayı teslim etmek için postacı alıcının adresine gider; Alıcı, herhangi bir nedenle sevkıyat üzerindeki adreste bulunmuyorsa, Postacı bir bildirimde bulunacak ve alıcıya teslimatı belirli bir gün ve saatte iade etmesini bildirecektir
Bir sonraki ziyarette teslimat yapılmazsa, postacı bir yeniden bildirim kâğıdı düzenleyecek ve alıcıdan postanenin belirtilen adresine başvurması ve teslimatı alması istenecektir. Bu bildirim, alıcının posta kutusuna istenen yere veya başka bir yere yerleştirilecektir.